Συχνές ερωτήσεις

Στη σελίδα αυτή έχουμε συγκεντρώσει συχνές ερωτήσεις & απαντήσεις σε βασικά θέματα.

Πώς εγγράφομαι;

Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό από προηγούμενη παραγγελία στο κατάστημά μας, καταχωρίστε τα στοιχεία σας παρακάτω. Αν είστε νέος πελάτης, προχωρήστε στην ενότητα στοιχεία Χρέωσης. Αν είστε πελάτης από το προηγούμενο σύστημα παραγγελιοληψίας της galeone θα σας ζητηθεί να δημιουργήσετε εκ νέου έναν κωδικό (password) στο email που είχατε δηλώσει. Δεν θα χρειαστεί να συμπληρώσετε εκ νέου τα στοιχεία σας.

Πώς ξεκινάω την παραγγελία μου;

Εισάγετε τη διεύθυνση σας για να δείτε αν η Galeone διανέμει φαγητό στην περιοχή σας. Eπιλέξτε delivery ή Take away στην αρχή της παραγγελίας σας.

Mπορώ να έχω πολλαπλές διευθύνσεις;

Φυσικά μπορείτε να καταχωρήσετε διεύθυνση γραφείου ή κατοικίας.

Πώς καταχωρώ την διεύθυνση μου;

Πριν την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας ζητούνται τα απαραίτητα στοιχεία σχετικά με τη διεύθυνσή σας:

Διεύθυνση: Καταχωρίστε στο πεδίο την οδό και τον αριθμό σας. Στη συνέχεια συμπληρώστε τον όροφο.

Περιοχή εξυπηρέτησης: Αν η διεύθυνση σας είναι έγκυρη σύμφωνα με τις περιοχές που εξυπηρετούμε θα προχωρήσετε στο επόμενο βήμα. Λυπόμαστε αν δεν είναι δυνατή η αποστολή της παραγγελίας σας σύμφωνα με Τ.Κ. και τις περιοχές που εξυπηρετούμε.

Χάρτης:
Μπορείτε να ορίσετε την ακριβή διεύθυνση σας στον χάρτη μετακινώντας το pin αν υπάρχει δουροφορική απόκλιση ή άλλη είσοδο στον χάρτη google maps.

Ταχυδρομικός Κώδικας: Συμπληρώστε τον ταχυδρομικό κωδικό σας.

Τηλέφωνο (σταθερό ή κινητό): Συμπληρώστε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου (10 νούμερα).

Διεύθυνση email: Συμπληρώστε το email σας

Επιπρόσθετες πληροφορίες: Προσθέστε παρατηρήσεις σχετικά με την αποστολή της παραγγελία σας και όχι με τις προτιμήσεις τις παραγγελίας σας, π.χ. αναπάντητη, τιμολόγιο, μαχαιροπήρουνα κ.λπ.

Mπορώ να παραλάβω εγώ την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Ναι, επιλέξτε το κουμπί Τake Away στην αρχή της παραγγελίας.

Ποιο είναι το ποσό της ελάχιστης παραγγελίας;

Η ελάχιστη αποδεκτή παραγγελία σας, όσον αφορά το web ordering, είναι 4,00 €.

Πώς ξέρω αν η παραγγελία μου έχει πραγματοποιηθεί;

Με το που λάβετε την επιβεβαίωση της παραγγελίας σας, το εστιατόριο έχει παραλάβει την παραγγελία και έχει ήδη αρχίσει να ετοιμάζει το φαγητό σας. Θα λάβετε και ένα email ή sms που θα επιβεβαιώνει την παραγγελία σας.Εάν για οποιοδήποτε λόγο το εστιατόριο δεν μπορεί να δεχτεί την παραγγελία σας, θα ειδοποιηθείτε πριν το τελικό στάδιο της παραγγελίας και θα σας δοθούν οδηγίες.Όταν περιμένετε email από εμάς, βεβαιωθείτε ότι κοιτάξατε και στον φάκελο spam (ανεπιθύμητη αλληλογραφία) σε περίπτωση που κατέληξε εκεί.

Mπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;

Ναι, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (στη φάση της τελικής επισκόπησης της παραγγελίας), επιλέξτε το πεδίο και συμπληρώστε τα στοιχεία του τιμολογίου.

Mπορώ να δω τον μέσο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας μου;

Ο μέσος χρόνος παράδοσης παραγγελιών εμφανίζεται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας και σε όλες τις επιμέρους σελίδες της στις οποίες μπορείτε να πλοηγηθείτε.

Mπορώ να σημειώσω πρόσθετα υλικά στην παραγγελία μου;

Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες ως “extra υλικά" ανα κατηγορία υλικών.

Τι γίνεται αν θέλω να κάνω κάποια αλλαγή ή να ακυρώσω την παραγγελία μου;

Θα πρέπει να καλέσετε απευθείας το εστιατόριο και θα εξαρτηθεί από το στάδιο προετοιμασίας της παραγγελίας σας. Ὀσο πιο γρήγορα καλέσετε, τόσο πιο πιθανό είναι να προλάβετε να κάνετε τις αλλαγές που θέλετε.

Mπορώ να σημειώσω πρόσθετα υλικά στην παραγγελία μου;

Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες ως “extra υλικά" ανα κατηγορία υλικών.