FAQ

Πώς εγγράφομαι;

Αν έχετε δημιουργήσει λογαριασμό από προηγούμενη παραγγελία στο κατάστημά μας, καταχωρίστε τα στοιχεία σας παρακάτω. Αν είστε νέος πελάτης, προχωρήστε στην ενότητα Στοιχεία Χρέωσης.

Mπορώ να έχω πολλαπλές διευθύνσεις;

Όχι, το σύστημά μας επιτρέπει μία διεύθυνση ανά χρήστη.

Πώς καταχωρώ την διεύθυνση μου;

Κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας, σας ζητούνται τα απαραίτητα στοιχεία σχετικά με τη διεύθυνσή σας:

Διεύθυνση: Καταχωρίστε στο πεδίο την οδό και τον αριθμό σας. Στη συνέχεια συμπληρώστε τον όροφο.

Περιοχή εξυπηρέτησης: Επιλέξτε από τη λίστα με τις περιοχές που εξυπηρετούμε. Αν δεν υπάρχει η περιοχή σας στη λίστα, καλέστε μας στο 210 213 8880-1.

Ταχυδρομικός Κώδικας: Συμπληρώστε τον ταχυδρομικό κωδικό σας.

Τηλέφωνο (σταθερό ή κινητό): Συμπληρώστε έναν έγκυρο αριθμό τηλεφώνου (10 νούμερα).

Διεύθυνση email: Συμπληρώστε το email σας

Επιπρόσθετες πληροφορίες: Προσθέστε παρατηρήσεις σχετικά με την αποστολή της παραγγελία σας και όχι με τις προτιμήσεις τις παραγγελίας σας, π.χ. αναπάντητη, τιμολόγιο, κ.λπ.

Mπορώ να παραλάβω εγώ την παραγγελία μου από το κατάστημα;

Ναι, επιλέξτε το κουμπί “θα παραλάβω εγώ την παραγγελία μου από το κατάστημα”.

Ποιο είναι το ποσό της ελάχιστης παραγγελίας;

Η ελάχιστη αποδεκτή παραγγελία σας, όσον αφορά το web ordering, είναι 5,00 €.

Mπορώ να εκδώσω τιμολόγιο;

Ναι, πριν ολοκληρώσετε την παραγγελία σας (στη φάση της τελικής επισκόπησης της παραγγελίας), σημειώστε στο πεδίο “σημειώσεις παραγγελίας" τα στοιχεία του τιμολογίου.

Mπορώ να δω τον μέσο χρόνο παράδοσης της παραγγελίας μου;

Ο μέσος χρόνος παράδοσης παραγγελιών εμφανίζεται στο πάνω μέρος της ιστοσελίδας μας και σε όλες τις επιμέρους σελίδες της στις οποίες μπορείτε να πλοηγηθείτε.

Mπορώ να σημειώσω πρόσθετα υλικά στην παραγγελία μου;

Ναι, υπάρχει αυτή η δυνατότητα σε όλες σχεδόν τις κατηγορίες ως “extra υλικά".

Πού μπορώ να βρω τους όρους χρήσης (privacy policy);

Στο κατώτατο αριστερά σημείο των σελίδων μας από την επιλογή “ΌΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ”.